Vásárlási folyamat leírása

Ennek során egy potenciális ügyfél felismeri a problémát (pl. megette a moly a téli szövetkabátot), megkeresi a megoldást (még ősszel szétnézek, amikor még nagyobb a választék), végül megveszi a megfelelő opciót (megveszi a megfelelő télikabátot). .A marketing célja pedig az, hogy meggyőzze a vásárlót, hogy egy adott márka vagy szolgáltatás a legmegfelelőbb választások a problémájára, majd rávenni az ügyfelet a vásárlásra.

Ennek a lépései:

Probléma felismerése: sokan maguktól nem eszmélnek rá, de a marketingesnek a tartalommarketing egy jó módszer arra, hogy felébressze az emberben azt, hogy van egy bizonyos probléma, amire ő megoldást tud ajánlani.
Információ feltérképezése: bár azonnal felnyithatjuk a potenciális vásárlónk szemét, és akár megoldást is mutathatunk, a vásárlónak időt kell hagyni arra, hogy utána járjon a megoldási lehetőségeknek. Itt kell jó tartalommarketing, hogy a mi tartalmaink ne vigyék túl messzire a vásárlót.
Az összehasonlítás fázisában a korábban kapott információkra fog hagyatkozni, de ha jó a tartalommarketing, ezen a ponton meggyőzhető a vásárló.
Döntéshozás: itt már minden adott, hogy megtörténjen a vásárlás, de még mindig kihátrálhat belőle a vevő. Itt kell megmutatni neki, miért kellene téged választania: korábbi pozitív visszajelzések, terméktesztek, értékelések, stb.
Vásárlás: már megtörtént a kosárba helyezés, de még mindig adódhatnak olyan zavaró tényezők, amelyek meghiúsíthatják a vásárlást. Érdemes a saját oldalunk vásárlási folyamatán végigmenni vásárlói szemmel, hogy kiküszöböljük az esetleges hibákat.
Vásárlást követő értékelés: cél, hogy a termék pontosan megérkezzen, ne legyen hibás és ne küldjék vissza. Mert a másik cél, hogy aki egyszer vásárolt, az máskor is visszajöjjön.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam