Vásárlási folyamat leírása

Ennek során egy potenciális ügyfél felismeri a problémát (pl. megette a moly a téli szövetkabátot), megkeresi a megoldást (még ősszel szétnézek, amikor még nagyobb a választék), végül megveszi a megfelelő opciót (megveszi a megfelelő télikabátot). .A marketing célja pedig az, hogy meggyőzze a vásárlót, hogy egy adott márka vagy szolgáltatás a legmegfelelőbb választások a problémájára, majd rávenni az ügyfelet a vásárlásra.

Ennek a lépései:

Probléma felismerése: sokan maguktól nem eszmélnek rá, de a marketingesnek a tartalommarketing egy jó módszer arra, hogy felébressze az emberben azt, hogy van egy bizonyos probléma, amire ő megoldást tud ajánlani.
Információ feltérképezése: bár azonnal felnyithatjuk a potenciális vásárlónk szemét, és akár megoldást is mutathatunk, a vásárlónak időt kell hagyni arra, hogy utána járjon a megoldási lehetőségeknek. Itt kell jó tartalommarketing, hogy a mi tartalmaink ne vigyék túl messzire a vásárlót.
Az összehasonlítás fázisában a korábban kapott információkra fog hagyatkozni, de ha jó a tartalommarketing, ezen a ponton meggyőzhető a vásárló.
Döntéshozás: itt már minden adott, hogy megtörténjen a vásárlás, de még mindig kihátrálhat belőle a vevő. Itt kell megmutatni neki, miért kellene téged választania: korábbi pozitív visszajelzések, terméktesztek, értékelések, stb.
Vásárlás: már megtörtént a kosárba helyezés, de még mindig adódhatnak olyan zavaró tényezők, amelyek meghiúsíthatják a vásárlást. Érdemes a saját oldalunk vásárlási folyamatán végigmenni vásárlói szemmel, hogy kiküszöböljük az esetleges hibákat.
Vásárlást követő értékelés: cél, hogy a termék pontosan megérkezzen, ne legyen hibás és ne küldjék vissza. Mert a másik cél, hogy aki egyszer vásárolt, az máskor is visszajöjjön.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam