Vásárlói jelzés leírása

Egy potenciális vásárló ráutaló magatartása, hogy vásárolni szeretne. Érdeklődés a termék megléte, az ára, mérete vagy egyéb tulajdonságai iránt.
Ezekre a vásárlói jelzésekre odafigyelve egy értékesítő könnyen eldöntheti, hogy mennyire komoly az érdeklődés, vagy szükség van-e további meggyőzésre.

Vásárlói jelzés lehet:


Érdeklődés termék iránt - Ha a téma iránt érdeklődik valaki, akkor az már egy pozitív érdeklődésnek tekinthető.

Korábbi vásárlói értékelések: ha valaki ezt keresi, elég jelzés nekünk arra, hogy a termékünk komolyan érdekli az embert.

Érdeklődés az ár iránt - Bár az értékesítők sokszor félnek az ilyen kérdésektől, valójában ez egy pozitív vásárlói jelzés. A félelem oka az, hogy azt hiszik, hogy egy magas ár esetében a vásárló visszafordul a vásárlástól, de valójában csak azt szeretnék tudni, hogy saját költségeikbe belefér-e az adott szolgáltatás.

Érdeklődés fizetési módok iránt - Itt már az ár valószínűleg elfogadott, a hogyan tud fizetni kérdés pedig egy nagyon erős jelzés.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam