Újracélzás leírása

Annak érdekében, hogy akik korábban nem konvertáltak, újra megtegyék, ahhoz kell egy emlékeztető. Ez a marketingstratégia az újracélzás, amelynek során újra emlékeztetjük a vásárlóinkat a termékünkről, hiszen ha már érdeklődött a termék iránt, akkor egy kis lökéssel nagyobb eséllyel hajlandó végrehajtani a konverziót. Ezek nem csak egy webhelyen, hanem a közösségi oldalakon is előjöhetnek.

A működése elég egyszerű, de a legfontosabb, hogy a hirdető nem ismer minket. Mindössze az internetes kereséseink alapján ajánl nekünk hirdetéseket. De hogyan? A cégek egy követőkód segítségével - amelyet olyan hirdetési platformok bocsátanak a rendelkezésére, mint a Google Ads vagy a Facebook - ajánlanak hirdetéseket. A követőkód egy sütit helyez el az oldalunk látogatójának böngészőjében. A hirdetési platform követi a felhasználót a weben, így amikor a felhasználó más webhelyekre látogat, a süti jelzi a hirdetési platformnak, ami azt, vagy az eredetileg megtekintett termékhez nagyon hasonlót mutat.

Az újracélzásnak két fő típusát különböztetjük meg.
Az általános újracélzáskor a megcélzott érdeklődők a márkával kapcsolatos általános hirdetéseket láthatnak.Ha például kutyahámra keresünk, akkor feljöhetnek kisállat kereskedések, hámok, kisállat fekhelyek és egyéb kellékek, vagy épp eledelek is. Dinamikus újracélzásnál olyan hirdetések jelennek meg az érdeklődőnél, amilyen oldalakat megnéztek a hirdető oldalán. Ha kutyahámot kerestünk, akkor csak kutyahámról szóló reklámok jelennek meg.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam