Újracélzás leírása

Annak érdekében, hogy akik korábban nem konvertáltak, újra megtegyék, ahhoz kell egy emlékeztető. Ez a marketingstratégia az újracélzás, amelynek során újra emlékeztetjük a vásárlóinkat a termékünkről, hiszen ha már érdeklődött a termék iránt, akkor egy kis lökéssel nagyobb eséllyel hajlandó végrehajtani a konverziót. Ezek nem csak egy webhelyen, hanem a közösségi oldalakon is előjöhetnek.

A működése elég egyszerű, de a legfontosabb, hogy a hirdető nem ismer minket. Mindössze az internetes kereséseink alapján ajánl nekünk hirdetéseket. De hogyan? A cégek egy követőkód segítségével - amelyet olyan hirdetési platformok bocsátanak a rendelkezésére, mint a Google Ads vagy a Facebook - ajánlanak hirdetéseket. A követőkód egy sütit helyez el az oldalunk látogatójának böngészőjében. A hirdetési platform követi a felhasználót a weben, így amikor a felhasználó más webhelyekre látogat, a süti jelzi a hirdetési platformnak, ami azt, vagy az eredetileg megtekintett termékhez nagyon hasonlót mutat.

Az újracélzásnak két fő típusát különböztetjük meg.
Az általános újracélzáskor a megcélzott érdeklődők a márkával kapcsolatos általános hirdetéseket láthatnak.Ha például kutyahámra keresünk, akkor feljöhetnek kisállat kereskedések, hámok, kisállat fekhelyek és egyéb kellékek, vagy épp eledelek is. Dinamikus újracélzásnál olyan hirdetések jelennek meg az érdeklődőnél, amilyen oldalakat megnéztek a hirdető oldalán. Ha kutyahámot kerestünk, akkor csak kutyahámról szóló reklámok jelennek meg.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam