Ügyfél útja leírása

Az az út, amelyet egy ügyfél bejár, mire eljut a vásárláshoz. Ennek ismeretében külön stratégia készülhet, hogy még inkább megcélozzák az érdeklődőt és közelebb vigyék a konverzióhoz.

A vásárlás soha nem egy hirtelen döntés, többször kell találkoznia a termékkel, amelyet egy térképen lehet jelölni. Ezeken az érintkezési pontokon kell megcélozni a vásárlót. Szinte kizárólag csak online marketingben használható, hiszen az offline marketingben szinte lehetetlen térképen ábrázolni, hogy jutott el hozzánk a vevő. Az offline marketingben szinte minden médium (újság, óriásplakát, tv, rádió hirdetése) lehet érintkezési pont. A digitális térben viszont minden érintkezési pont nyomon követhető. Ezek a pontok fontosak a konverziós folyamatban, így fontos, hogy egy cég ismerje ezeket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam