Ügyfél útja leírása

Az az út, amelyet egy ügyfél bejár, mire eljut a vásárláshoz. Ennek ismeretében külön stratégia készülhet, hogy még inkább megcélozzák az érdeklődőt és közelebb vigyék a konverzióhoz.

A vásárlás soha nem egy hirtelen döntés, többször kell találkoznia a termékkel, amelyet egy térképen lehet jelölni. Ezeken az érintkezési pontokon kell megcélozni a vásárlót. Szinte kizárólag csak online marketingben használható, hiszen az offline marketingben szinte lehetetlen térképen ábrázolni, hogy jutott el hozzánk a vevő. Az offline marketingben szinte minden médium (újság, óriásplakát, tv, rádió hirdetése) lehet érintkezési pont. A digitális térben viszont minden érintkezési pont nyomon követhető. Ezek a pontok fontosak a konverziós folyamatban, így fontos, hogy egy cég ismerje ezeket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam