Inbound marketing leírása

Az inbound marketingre nincs helyes magyar kifejezés, talán a bevonzó marketing a legjobb szó rá. Olyan marketing stratégiákat foglal össze, amelyek kevésbé erőszakos stratégiát (outbound) alkalmaznak az ügyfelek bevonzására. A hagyományos, fizetett hirdetésekkel szemben inkább a lehetséges ügyfelek passzív bevonzására összpontosítanak.

A legnépszerűbb inbound taktika a keresőoptimalizálás, valamint azzal szoros kapcsolatban álló tartalommarketing. Mindkét esetben a felhasználó maga dönti el, hogy megnézi-e az optimalizált tartalmakat, ahelyett, hogy zavaró hirdetések formájában találkozna vele minden nap.

Az Inbound marketing csak akkor működik jól, ha megfelelő folyamat végbemegy, amely négy alapvető, és egymást követő lépésből áll: becserkészni az ügyfelet, a konvertálás, több látogató megszerzése a konverziók felgyorsításához, és ez végső esetben növeli az érdeklődők számát.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam