Hype fogalma

Hype esetén egy márka szándékosan magas elvárásokat ébreszt célközönségében egy még piacra nem dobott termékkel kapcsolatban. Az angol felhajtás szóra utal. Minél nagyobb a felhajtás, annál magasabbak lesznek az emberek elvárásai. Ha megfelelő a felhajtás, akkor az emberek nagyobb eséllyel adnak ki pénzt érte.

Van, amikor a piac kevésbé reagál a hype-ra, mint azt a cég várta volna. Ennek oka lehet egy visszafogott marketingstratégia, vagy a stratégia ütközik egy másik cég stratégiájával. Ezek az alulhype-olt termékek.

A túlhype-olt termékeknél egy márka többet ígér, mint amennyit teljesíteni tud. Ennek oka szintén lehet egy rossz marketingstratégia, de az is lehet, hogy a közönség kezd el elvárni olyat, amelyet nem ígért - csak mert mondjuk félreértették a marketinget.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam