Hype fogalma

Hype esetén egy márka szándékosan magas elvárásokat ébreszt célközönségében egy még piacra nem dobott termékkel kapcsolatban. Az angol felhajtás szóra utal. Minél nagyobb a felhajtás, annál magasabbak lesznek az emberek elvárásai. Ha megfelelő a felhajtás, akkor az emberek nagyobb eséllyel adnak ki pénzt érte.

Van, amikor a piac kevésbé reagál a hype-ra, mint azt a cég várta volna. Ennek oka lehet egy visszafogott marketingstratégia, vagy a stratégia ütközik egy másik cég stratégiájával. Ezek az alulhype-olt termékek.

A túlhype-olt termékeknél egy márka többet ígér, mint amennyit teljesíteni tud. Ennek oka szintén lehet egy rossz marketingstratégia, de az is lehet, hogy a közönség kezd el elvárni olyat, amelyet nem ígért - csak mert mondjuk félreértették a marketinget.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam