Facebook kampányok
A Facebook kampányok előnye, hogy rajongói oldal is építhető vele, amellyel a márkaismertséget mélyítheted el, és közvetlenül kapcsolatba léphetsz az ügyfelekkel.
Egy Facebook kampány indításánál az első lépés a marketingcél kiválasztása, ami lehet:
- az ismertség növelése
- az interakció
- és a konverziók növelése.
Ha kiválasztottuk, hogy mi a célunk, akkor egy kampány beállításánál is jól kell választani, hiszen mindegyik cél más-más beállítási lehetőséget kínál.
Egy kampány több hirdetésből áll, illetve egy hirdetésnek több változata is lehet - így ki tudod szűrni, hogy melyik változat teljesít valóban jól. Előny, ha ezért több hirdetési képet és több szöveget is használunk egyszerre.
Az ára nem meghatározható, úgy, ahogy a Google Ads hirdetéseknél sem: a kampány teljes költségkeretét és az átkattintásokra (CPC), vagy az 1000 megjelenésre (CPM) szánt licitösszeget tudjuk meghatározni. A Facebook kampány ára annak függvényében változik, hogy kiválasztott célcsoportunkat a konkurencia mennyire árasztja el hirdetésekkel, mert ezt az árat a velük való verseny határozza meg.