CPC jelentése

A CPC , cost-per-click, azaz „kattintásonkénti költség” . Az az összeg, amelyet egy PPC kampány hirdetőjének fizetnie kell egy kattintásért.

Képlete: A Google elosztja versenytársaid hirdetési rangját saját minőségi mutatóddal, majd az eredményhez hozzáad 0,01-et. Ez a tényleges CPC képlete.

Ez a mutató határozza meg a fizetett kampányaid sikerességét, és megmutatja, hogy a Google Ads-ban milyen költsége lesz ennek a kampánynak. A megtérülések értéke (ROI), attól függ majd, hogy mennyit adsz a kattintásokért, és hogy milyen értékű érdeklődést kapsz ezért. Ettől a két tényezőtől függ tehát a sikered, így olyan kattintásokat érdemes megcélozni hirdetésekkel, amelyek olcsóak és jó értékeket is képviselnek.

CPC költségének csökkentése a látogatások értékének javulásával:
- javítsd a minőségi mutatókat - jobb szövegekkel növeled az átkattintási arányt
- egymáshoz kapcsolódó hirdetéscsoportok
- optimalizált szövegek
- megfelelő landing oldalak
- keresők kiszolgálása
- kiterjesztett, finomhangolt célzás
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam