CPC jelentése
Képlete: A Google elosztja versenytársaid hirdetési rangját saját minőségi mutatóddal, majd az eredményhez hozzáad 0,01-et. Ez a tényleges CPC képlete.
Ez a mutató határozza meg a fizetett kampányaid sikerességét, és megmutatja, hogy a Google Ads-ban milyen költsége lesz ennek a kampánynak. A megtérülések értéke (ROI), attól függ majd, hogy mennyit adsz a kattintásokért, és hogy milyen értékű érdeklődést kapsz ezért. Ettől a két tényezőtől függ tehát a sikered, így olyan kattintásokat érdemes megcélozni hirdetésekkel, amelyek olcsóak és jó értékeket is képviselnek.
CPC költségének csökkentése a látogatások értékének javulásával:
- javítsd a minőségi mutatókat - jobb szövegekkel növeled az átkattintási arányt
- egymáshoz kapcsolódó hirdetéscsoportok
- optimalizált szövegek
- megfelelő landing oldalak
- keresők kiszolgálása
- kiterjesztett, finomhangolt célzás