CPM jelentése

A CPM cost-per-mille, (a mille a latin ezerből ered), angolul angolul cost per thousand-nek szokás nevezni), vagyis magyarul ezrenkénti költség, amely azt az összeget jelenti, amelyet egy display kampány hirdetőjének kell fizetnie egy hirdetés minden ezredik megjelenése után.
Akkor érdemes használni, amikor a cél főleg a márkatudatosság erősítése vagy egy üzenetközvetítés, mert így a CPM hirdetés akkor is hasznos, ha nem kattintanak rájuk.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam