CPA jelentése

CPA, vagyis cost-per-action, magyarul műveletenkénti költség. Egy olyan árképzési modell, amelyben az online hirdetésekért a hirdető csak akkor fizet a partnerének, ha a felhasználók teljesítettek egy bizonyos konverziót - vásárlást, feliratkozást, stb. Tehát valahányszor egy partner átirányít hozzánk egy lehetséges ügyfelet, és el is végzi a kívánt műveletet, a webhely közvetítői díjat fizet a partnernek. Tehát 3 fő részből áll: a partner vagy kiadó, a hirdető cég valamint a CPA hálózat, amely az első kettőt köti össze.

Előnye, hogy:
- egyszerű
- minimális a kockázat
- csak akkor fizetsz, ha van konverzió
- gyorsan megtérül
- segít új érdeklődők bevonzásában
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam