CPA jelentése

CPA, vagyis cost-per-action, magyarul műveletenkénti költség. Egy olyan árképzési modell, amelyben az online hirdetésekért a hirdető csak akkor fizet a partnerének, ha a felhasználók teljesítettek egy bizonyos konverziót - vásárlást, feliratkozást, stb. Tehát valahányszor egy partner átirányít hozzánk egy lehetséges ügyfelet, és el is végzi a kívánt műveletet, a webhely közvetítői díjat fizet a partnernek. Tehát 3 fő részből áll: a partner vagy kiadó, a hirdető cég valamint a CPA hálózat, amely az első kettőt köti össze.

Előnye, hogy:
- egyszerű
- minimális a kockázat
- csak akkor fizetsz, ha van konverzió
- gyorsan megtérül
- segít új érdeklődők bevonzásában
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam