Baidu definíciója

A legnépszerűbb keresőmotor és legnagyobb tech vállalat Kínában. A név jelentése „számtalanszor”, vagy „százszor”. A kínai Google-ként emlegetik, ugyanis sokban hasonlít amerikai társához. Különféle keresési lehetőségeket kínálnak, email, fordító és térkép szolgáltatással rendelkeznek.

Robin Li és Eric Xu hozta létre 2000 január 1-jén, de csak 2005-ben vált publikussá. A nyitás napján már 354%-os sikert aratott. A világ hatodik legnagyobb internetes vállalata, Kínában pedig a harmadik, az online keresőpiac 10,47%-ával rendelkezik. Bár a világ minden részén elérhető, a Baidu felhasználóinak 93,4%-a Kínából származik.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam