Veszteségvezető jelentése

Olyan termék vagy szolgáltatás, amelyet egy cég azzal a céllal forgalmaz minimális vagy zéró haszonnal, hogy új ügyfeleket szerezzenek vagy a későbbi visszatérésre ösztönözzék őket. Ha beválik, sok új ügyfelet szerezhetünk, viszont csak a nagy cégek tudják bevállalni a rizikót, hogy lehet az ember mégsem jön vissza új termékért.

Sok új cég is használja ezt a stratégiát, hiszen a piac új szereplőjeként segíthet az ügyfélkör kialakításában. A kritikusok szerint a stratégia célja nem más, mint kiszorítani a versenytársakat a piacról. Ennek ellent mond, hogy igazi nagy cégek - akik már beépültek a köztudatba - is alkalmazzák ezt a stratégiát. A cél, hogy a vásárló a cégek egyéb termékeit is kipróbálják. Boltokban tudatosan helyezik az ilyen termékeket eldugott sarokba vagy a leghátsó részbe, hogy a vásárlónak keresztül kelljen menni az összes többi terméken. Online formában is jelen van, és a cél itt is ugyanaz.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam