Veszteségvezető jelentése

Olyan termék vagy szolgáltatás, amelyet egy cég azzal a céllal forgalmaz minimális vagy zéró haszonnal, hogy új ügyfeleket szerezzenek vagy a későbbi visszatérésre ösztönözzék őket. Ha beválik, sok új ügyfelet szerezhetünk, viszont csak a nagy cégek tudják bevállalni a rizikót, hogy lehet az ember mégsem jön vissza új termékért.

Sok új cég is használja ezt a stratégiát, hiszen a piac új szereplőjeként segíthet az ügyfélkör kialakításában. A kritikusok szerint a stratégia célja nem más, mint kiszorítani a versenytársakat a piacról. Ennek ellent mond, hogy igazi nagy cégek - akik már beépültek a köztudatba - is alkalmazzák ezt a stratégiát. A cél, hogy a vásárló a cégek egyéb termékeit is kipróbálják. Boltokban tudatosan helyezik az ilyen termékeket eldugott sarokba vagy a leghátsó részbe, hogy a vásárlónak keresztül kelljen menni az összes többi terméken. Online formában is jelen van, és a cél itt is ugyanaz.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam