Vékony tartalom leírása

A vékony tartalom (thin content) közé soroljuk az olyan oldalakat, amelyek nagyon kevés, vagy akár semmilyen értéket nem képviselnek a látogatónak. A Google-nek ilyen tartalom például az olyan gyenge weboldalak, amelyeket kifejezetten a kulcsszavak szerinti rangsorolásra terveztek - azaz a doorway oldalak; a kevés hasznos tartalommal bíró oldalakat, társoldalakat. Ha egy oldal szinte semmit nem változtat az eredetihez képest, akkor azt a Google plágiumnak tekintheti.

Ezek az oldalak a SEO teljesítményét is nagymértékben csökkentik, mivel az algoritmus a teljes domain tartalmát értékeli. Bár hosszadalmas folyamat, érdemes az ilyen oldalakat kijavítani és eltávolítani. Egy oldal URL-jének keresőbaráttá formálása pár hónap alatt megsokszorozhatja az organikus keresések számát.

De hogy mi lehet vékony tartalom? Ha egy weboldal egy fontos témát - egészségügy, pénzügy - nagyon röviden kezel. A Yoast szerint 300 szónál rövidebb szöveg vékony tartalom.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam