UTM paraméter jelentése

Az URL link része, amely általában egy nyomkövető - ezzel a paraméterrel követhető nyomon, hogy honnan érkezik egy weboldal forgalma. Ez a marketingszakembereknek egy fontos tényező.

Az UTM paraméter kódokat a Google Analyticsben könnyedén létrehozhatók és könnyedén használhatók.

Fajtái:

Kampány meghatározás: Ezek a tagek a kampány minden elemét csoportosítja.

Forrás meghatározás: honnan érkezik a látogató.

Csatorna, vagy médium: a forrás által leszűrt helyek (keresőmotor, közösségi média) közül melyikre kell nagyobb figyelmet fordítani.

Tartalom: mire kattint a látogató az oldalon, azaz a népszerűbb elemek - egy link, egy kép vagy a menü.

Kifejezések: A term kódok segítségével leszűrhetőek azok a kulcsszavak, amelyek hozzánk irányították a látogatót.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam