UTM paraméter jelentése

Az URL link része, amely általában egy nyomkövető - ezzel a paraméterrel követhető nyomon, hogy honnan érkezik egy weboldal forgalma. Ez a marketingszakembereknek egy fontos tényező.

Az UTM paraméter kódokat a Google Analyticsben könnyedén létrehozhatók és könnyedén használhatók.

Fajtái:

Kampány meghatározás: Ezek a tagek a kampány minden elemét csoportosítja.

Forrás meghatározás: honnan érkezik a látogató.

Csatorna, vagy médium: a forrás által leszűrt helyek (keresőmotor, közösségi média) közül melyikre kell nagyobb figyelmet fordítani.

Tartalom: mire kattint a látogató az oldalon, azaz a népszerűbb elemek - egy link, egy kép vagy a menü.

Kifejezések: A term kódok segítségével leszűrhetőek azok a kulcsszavak, amelyek hozzánk irányították a látogatót.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam