USP fogalma

Az USP az angol „unique selling proposition” kifejezésből ered, ami magyarul egyedi terméktulajdonságként használható. Az USP-től lesz egyedi és más a márka, mint az össze többi piacon lévő. Egyedi terméktulajdonság bármi lehet, ami kimagasló érték.

Ahhoz, hogy megfelelő legyen, ismerned kell a célközönséged. Magadat is ismerned kell: mi az, amiben jobb vagy a többieknél. Ezt a kettőt összedolgozva lehet kialakítani egy erőd USP-t, amely a legjobban leírja, miben vagy a legjobb. Ha valami bevált, nem érdemes gyakran változtatni, de fontos, hogy mindig friss legyen.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam