USP fogalma

Az USP az angol „unique selling proposition” kifejezésből ered, ami magyarul egyedi terméktulajdonságként használható. Az USP-től lesz egyedi és más a márka, mint az össze többi piacon lévő. Egyedi terméktulajdonság bármi lehet, ami kimagasló érték.

Ahhoz, hogy megfelelő legyen, ismerned kell a célközönséged. Magadat is ismerned kell: mi az, amiben jobb vagy a többieknél. Ezt a kettőt összedolgozva lehet kialakítani egy erőd USP-t, amely a legjobban leírja, miben vagy a legjobb. Ha valami bevált, nem érdemes gyakran változtatni, de fontos, hogy mindig friss legyen.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam