Univerzális keresés leírása

A keresőmotorok azt szeretnék, ha a felhasználói minél gyorsabban megtalálják a keresett dolgot. Az univerzális keresésnél a találati oldalon nem csak a találati elemek, hanem további elemek (képek, hírek, videók) jelennek meg.

A Google-ben 2007 óta számos ilyen példát lehet találni, ugyanis organikus találatai fölött, között és mellett több ilyen hirdetés is szerepel. Ezzel szeretné a keresőmotor, hogy az érdeklődő elkattintson a találati oldalról, így több lehetőséget is felkínál neki. Ezzel a márkáknak is kedvez, hiszen több féle módon jelenhetnek meg a keresőmotorok találatai között. Általában a keresőrobot megpróbálja megállapítani a felhasználó szándékát, és ahhoz próbálja igazítani az univerzális találatokat. Viszont fontos szempont, hogy milyen eszközről indítjuk a keresést, valamint a korábbi kereséseinket is.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam