Univerzális keresés leírása

A keresőmotorok azt szeretnék, ha a felhasználói minél gyorsabban megtalálják a keresett dolgot. Az univerzális keresésnél a találati oldalon nem csak a találati elemek, hanem további elemek (képek, hírek, videók) jelennek meg.

A Google-ben 2007 óta számos ilyen példát lehet találni, ugyanis organikus találatai fölött, között és mellett több ilyen hirdetés is szerepel. Ezzel szeretné a keresőmotor, hogy az érdeklődő elkattintson a találati oldalról, így több lehetőséget is felkínál neki. Ezzel a márkáknak is kedvez, hiszen több féle módon jelenhetnek meg a keresőmotorok találatai között. Általában a keresőrobot megpróbálja megállapítani a felhasználó szándékát, és ahhoz próbálja igazítani az univerzális találatokat. Viszont fontos szempont, hogy milyen eszközről indítjuk a keresést, valamint a korábbi kereséseinket is.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam