UGC jelentése

User Generated Content, vagyis UGC a felhasználók (többnyire 18-49 éves korosztály) által létrehozott, általában vizuális tartalom, amit közvetlenül egy vállalat közösségi oldalára, vagy más online felületre töltik fel. Lehet bejegyzés, értékelés egy termékről, hozzászólás, fotó vagy videó. Ezek a tartalmak azért fontosak egy vállalatnak, mert növelik a vásárlói elkötelezettséget és a vállalat valamint a vásárlók közötti kapcsolatot - ergo kiváló márkaépítő.

Hasznos stratégia lehet, hiszen kimutatták, hogy egy kampány konverziós arányát közel 30%-kal növelhetik a felhasználói tartalmak. Segít az elköteleződésben, hiszen azok a tartalmak, amelyek vásárlótól származnak, általában pozitív értékelést kapnak. Ezzel a vállalatok könnyebben megismerhetik a vásárlóikat, és könnyebb bizalmi kapcsolatot kiépítani.

Ugyanakkor kockázatos is lehet, mert nehéz ellenőrizni, így könnyen manipulálható és nehéz irányítani is.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam