UGC jelentése

User Generated Content, vagyis UGC a felhasználók (többnyire 18-49 éves korosztály) által létrehozott, általában vizuális tartalom, amit közvetlenül egy vállalat közösségi oldalára, vagy más online felületre töltik fel. Lehet bejegyzés, értékelés egy termékről, hozzászólás, fotó vagy videó. Ezek a tartalmak azért fontosak egy vállalatnak, mert növelik a vásárlói elkötelezettséget és a vállalat valamint a vásárlók közötti kapcsolatot - ergo kiváló márkaépítő.

Hasznos stratégia lehet, hiszen kimutatták, hogy egy kampány konverziós arányát közel 30%-kal növelhetik a felhasználói tartalmak. Segít az elköteleződésben, hiszen azok a tartalmak, amelyek vásárlótól származnak, általában pozitív értékelést kapnak. Ezzel a vállalatok könnyebben megismerhetik a vásárlóikat, és könnyebb bizalmi kapcsolatot kiépítani.

Ugyanakkor kockázatos is lehet, mert nehéz ellenőrizni, így könnyen manipulálható és nehéz irányítani is.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam