Taguchi tesztelés leírása

Ennek során több tényezőt is megváltoztathatunk a tesztelésben, szemben az A/B tesztelésnél, ahol csak egy-egy tényezőt változtathatunk meg. Több marketingeszköz tesztelésére is alkalmas. A japán Genichi Taguchi statikus nevéhez fűződik, aki kitalálta, hogy ha több tényezőt is megváltoztatunk egy tesztelésben, akkor az így kapott eredmény visszafejthető, hogy melyik változásért melyik tényező felelős.

Időigényes módszer is lehet, hiszen előfordulhat, hogy ha egyszerre nem csak egy, hanem több tényezőt is megváltoztatunk, akkor nehéz megmondani, hogy mitől lett jobb vagy rosszabb az eredmény. Ezért használ a hagyományos A/B teszt csak két verziót, amelyek között maximum egy különbség van. Így viszont több száz teszt kell, míg egy weboldal minden eleme optimalizálásra kerül. A Taguchi tesztelés ezt az időt rövidíti le és javítja a tesztelés hatékonyságát.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam