Trustindex
Sajnos lejárt a 7 napos próbaidőszakod. Tekintsd meg előfizetési csomagjainkat! >>

Taguchi tesztelés leírása

Ennek során több tényezőt is megváltoztathatunk a tesztelésben, szemben az A/B tesztelésnél, ahol csak egy-egy tényezőt változtathatunk meg. Több marketingeszköz tesztelésére is alkalmas. A japán Genichi Taguchi statikus nevéhez fűződik, aki kitalálta, hogy ha több tényezőt is megváltoztatunk egy tesztelésben, akkor az így kapott eredmény visszafejthető, hogy melyik változásért melyik tényező felelős.

Időigényes módszer is lehet, hiszen előfordulhat, hogy ha egyszerre nem csak egy, hanem több tényezőt is megváltoztatunk, akkor nehéz megmondani, hogy mitől lett jobb vagy rosszabb az eredmény. Ezért használ a hagyományos A/B teszt csak két verziót, amelyek között maximum egy különbség van. Így viszont több száz teszt kell, míg egy weboldal minden eleme optimalizálásra kerül. A Taguchi tesztelés ezt az időt rövidíti le és javítja a tesztelés hatékonyságát.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam