Steep-elemzés leírása

A vállalatok elemzésénél 2 dolgot veszünk figyelembe, a mikro-, valamint a makrokörnyezetet. Előbbi a vállalat szűk belső és külső környezete, amelyekre ráhatással van. A mikrokörnyezet elemzését leggyakrabban a SWOT analízissel végezzük, amely magyarul a GYELV elemzés mozaikszóval definiálható.

A vállalatok makrokörnyezetének elemzésére a STEEP-elemzés való. Azokat a gazdasági trendeket és folyamatokat vizsgálja, amelyek nem befolyásolhatók, de hatással vannak az a vállalatra.
A rövidítés a vizsgálni kívánt tényezőket rövidíti.
S: Social – Társadalmi környezet
T: Technological: Technológiai környezet
E: Economic – Gazdasági környezet
E: Environmental – Természeti környezet
P: Political – Politikai és jogi környezet
Gyakran PEST vagy PESTEL-elemzésnek nevezik, de ez a három gyakorlatilag ugyanazt jelenti. Az L betű a Legal (jogi környezet) rövidítése, azaz a PESTEL analízisben külön vesszük a politikai és jogi környezetet. A PEST-elemzésből pedig kimarad a természeti környezet vizsgálata.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam