Süti fogalma

A sütiket Lou Montulli, a Netscape Communications egyik alkalmazottja fejlesztette ki 1994-ben. Célja a digitális bevásárlókosarak létrehozása volt a webáruházakban. Először arra használták, hogy járt már-e egy felhasználó a Netscape-en. Az emberek nem is tudtak róla, hogy ilyenek léteznek, hiszen minden minden böngésző automatikusan támogatta.

1996 februárjában a Financial Times hosszan elemezte a sütiket köztük azok funkcióját is. Sokan azonnal megkérdőjelezték azok biztonságát, hiszen a cél a nyomonkövetés volt.

Ezek olyan rövid adatrészletek, amelyeket a meglátogatott webhelyek helyeznek el a felhasználók böngészaőiben, és amelyekkel nyomon követhetik a felhasználót az interneten. Így releváns, célzott hirdetéseket jeleníthetnek meg nekik, még akkor is, ha az adott oldalról már eljöttek.

Egy süti minimum két adatot kell, hogy tartalmazzon: egy egyéni felhasználói azonosítót, és információt az adott felhasználóról. De egyéb adatokat is tartalmazhat.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam