Süti fogalma

A sütiket Lou Montulli, a Netscape Communications egyik alkalmazottja fejlesztette ki 1994-ben. Célja a digitális bevásárlókosarak létrehozása volt a webáruházakban. Először arra használták, hogy járt már-e egy felhasználó a Netscape-en. Az emberek nem is tudtak róla, hogy ilyenek léteznek, hiszen minden minden böngésző automatikusan támogatta.

1996 februárjában a Financial Times hosszan elemezte a sütiket köztük azok funkcióját is. Sokan azonnal megkérdőjelezték azok biztonságát, hiszen a cél a nyomonkövetés volt.

Ezek olyan rövid adatrészletek, amelyeket a meglátogatott webhelyek helyeznek el a felhasználók böngészaőiben, és amelyekkel nyomon követhetik a felhasználót az interneten. Így releváns, célzott hirdetéseket jeleníthetnek meg nekik, még akkor is, ha az adott oldalról már eljöttek.

Egy süti minimum két adatot kell, hogy tartalmazzon: egy egyéni felhasználói azonosítót, és információt az adott felhasználóról. De egyéb adatokat is tartalmazhat.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam