SMM jelentése

Az SMM, vagyis a social media marketing, azaz a közösségi média marketing rövidítése. A marketing célja azon a felületen elérni a vásárlókat, ahol a legtöbb időt töltik. Manapság ez a közösségi média, így a marketing ezen ága arra irányul, hogy egy cég valamilyen közösségi felületen keresztül próbálja elérni az ügyfeleit.

Ezek lehetnek:

Közösségi hálók, mint a Facebook és a Twitter,
Videóportálok, mint a YouTube,
Check-inek, mint a Foursquare,
Képmegosztók, mint az Instagram és a Pinterest,
Blogok.

Bár mindenki használja a közösségi médiát, mégis sok időt, pénzt és szervezést igényel. Bár tény, hogy nem kerül annyiba, mint egy SEM kampány.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam