SMART jelentése

A smart az angol „okos” szóból ered, de valójában egy mozaikszó. A SMART célja, hogy észszerű célokat tűzzön ki egy cég maga elé. A Specific (konkrét), Measurable (mérhető), Achievable (elérhető), Relevant (releváns) és Time-based (időhöz kötött) szavak rövidítése. Segít elkerülni, hogy olyan célokat tűzz ki magad elé, amiket lehetetlen elérni. Ezzel időt és pénzt spórolunk meg.

Specific – Specifikusak, azaz konkrétak
A cél konkrét megfogalmazása.

Measurable – Mérhetők
A célnak mérhetőnek kell lennie, mert csak így követhető nyomon a sikeressége.

Achievable – Elérhetők
Olyan célokat tűzz ki, amelyek a rendelkezésre álló erőforrásokkal elérhetők.

Relevant – Relevánsak
Minden mozzanatnak a nagy célhoz kell, hogy köze legyen, ne vigyék el a figyelmet, időt és pénzt felesleges dolgok.

Time-based – Időhöz kötöttek
Egy motiváló, de elérhető időintervallumot kell megadni a cél eléréséhez.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam