Neuromarketing jelentése

A marketinges ingerekre mért reakció. Célja, hogy megállapítsa, milyen hatással vannak az adott célcsoportra az egyes marketingfogások. Ezeket a termékfejlesztésben és a marketing stratégia kidolgozásában is használhatják.

Idegtudományi módszerekkel mért kognitív és szenzormotoros reakciók, amelyeket bizonyos ingerek váltanak ki a vásárlókból. Biometrikus módszerekkel vizsgálják a célcsoportot. Gyakran alkalmazzák az úgynevezett elektroenkefalográfiát (EEG), amely segít megismerni a résztvevők idegreakcióit egy márka elemeire.

A neuromarketing alkalmazása a piackutatásban sokkal pontosabb képet ad a vásárlók viselkedéséről, mint egy sima kvalitatív kutatás. Ez a legnagyobb előnye, hogy mély adataival segít jobban megérteni a vásárlói folyamatot és döntéseket.

Alkalmazása pontos szabályrendszer mentén zajlik, amelyben rögzítik a résztvevők adatainak zártan kezelését, hogy nem tévesztik meg őket és megismerhetik a módszereket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam