Neuromarketing jelentése

A marketinges ingerekre mért reakció. Célja, hogy megállapítsa, milyen hatással vannak az adott célcsoportra az egyes marketingfogások. Ezeket a termékfejlesztésben és a marketing stratégia kidolgozásában is használhatják.

Idegtudományi módszerekkel mért kognitív és szenzormotoros reakciók, amelyeket bizonyos ingerek váltanak ki a vásárlókból. Biometrikus módszerekkel vizsgálják a célcsoportot. Gyakran alkalmazzák az úgynevezett elektroenkefalográfiát (EEG), amely segít megismerni a résztvevők idegreakcióit egy márka elemeire.

A neuromarketing alkalmazása a piackutatásban sokkal pontosabb képet ad a vásárlók viselkedéséről, mint egy sima kvalitatív kutatás. Ez a legnagyobb előnye, hogy mély adataival segít jobban megérteni a vásárlói folyamatot és döntéseket.

Alkalmazása pontos szabályrendszer mentén zajlik, amelyben rögzítik a résztvevők adatainak zártan kezelését, hogy nem tévesztik meg őket és megismerhetik a módszereket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam