1999 óta működő portálwebhely, amely Dél-Korea legrégebb óta működő, és első számú webhelye. Célja egyérteműen az, hogy mindent egy helyen összegyűjtsön, ami fontos. Így keresőmotort, blogokat, online vásárlási illetve hirdetési szolgáltatásokat is kínál felhasználói számára.Egy 2019-es adat szerint a dél-koreai netezők több, mint 90%-a használja keresésre legalább heti egy alkalommal. Egészen az utóbbi évekig túlszárnyalta a Youtube-ot és Google-t, de azóta azok is egyre nagyobb szeletet kapnak a piacból.
A Naveren való
SEO-zás szinte lehetetlen, csupán néhány organikus találatot jelenít meg az első találati oldalon. Sokan nem is ölnek bele energiát, hiszen ha jó helyre akarnak kerülni, akkor fizetni kell. A hirdetések célzása sem túl egyszerű, ugyanis a Google és Microsofthoz képest a Naver csak a pontos egyezést kínálja a kulcsszavak megcélzására. Ezért nagyon fontos az alapos kulcsszókutatás.