Niche marketing leírása

Jól körülhatárolható réspiacra történő termékfejlesztés és kommunikáció, amely általában a KKV szektorra jellemző.

A niche (ejtsd: niss) kifejezetten olyan vásárlókat szólít meg, akiket a legrelevánsabbaknak értékel. Akik a legjobban kihasználják az adott terméket (pl. a Samsung és az Apple csúcsmobiljait nem ajánlja nyugdíjasoknak)

Olyan helyen népszerű, ahol kereslet ugyan van, de kínálat nincs elég. Ez a rész a kis- és középvállalatok számára előnyös, egy multinak túl kicsi lenne.

3 szempont szerint lehet leválasztani egy niche piacot:

földrajzi terület
demográfia
kultúra

Niche kulcsszavak alkalmasak arra, hogy egy induló oldalt is felpörgessen, mert azokra alacsonyabb a keresési volumen, ergo nincs verseny, könnyebb rá jó tartalmat írni.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam