Niche marketing leírása

Jól körülhatárolható réspiacra történő termékfejlesztés és kommunikáció, amely általában a KKV szektorra jellemző.

A niche (ejtsd: niss) kifejezetten olyan vásárlókat szólít meg, akiket a legrelevánsabbaknak értékel. Akik a legjobban kihasználják az adott terméket (pl. a Samsung és az Apple csúcsmobiljait nem ajánlja nyugdíjasoknak)

Olyan helyen népszerű, ahol kereslet ugyan van, de kínálat nincs elég. Ez a rész a kis- és középvállalatok számára előnyös, egy multinak túl kicsi lenne.

3 szempont szerint lehet leválasztani egy niche piacot:

földrajzi terület
demográfia
kultúra

Niche kulcsszavak alkalmasak arra, hogy egy induló oldalt is felpörgessen, mert azokra alacsonyabb a keresési volumen, ergo nincs verseny, könnyebb rá jó tartalmat írni.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam