Az az összeg, amelyet egy PPC platformon (pl. GoogleAds) hajlandó vagy naponta egy kampányra szánni. Egész pontosan az az átlagos legnagyobb összeg, amelyet egy nap alatt hajlandó vagy elkölteni egy adott kampányára. Ez megakadályozza, hogy azelőtt költs el rengeteg pénzt, hogy láttad volna az eredményt, és tudsz előre tervezni. Ez nem egy fix költség, hanem a kampány során folyamatosan változhat. Akár 20%-a is túlléphető, de ezt a gyengébb időszakok költségben kompenzálják. Ezért szokták a napi költségkeretet havi szinten számolni, amihez az átlagos napszámot 30,4 nap egy hónapban kell megadni.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.
Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.
Tanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!
Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.
A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.
Rólam mondták
Forrás és további vélemények: