Napi költségvetés

Az az összeg, amelyet egy PPC platformon (pl. GoogleAds) hajlandó vagy naponta egy kampányra szánni. Egész pontosan az az átlagos legnagyobb összeg, amelyet egy nap alatt hajlandó vagy elkölteni egy adott kampányára. Ez megakadályozza, hogy azelőtt költs el rengeteg pénzt, hogy láttad volna az eredményt, és tudsz előre tervezni. Ez nem egy fix költség, hanem a kampány során folyamatosan változhat. Akár 20%-a is túlléphető, de ezt a gyengébb időszakok költségben kompenzálják. Ezért szokták a napi költségkeretet havi szinten számolni, amihez az átlagos napszámot 30,4 nap egy hónapban kell megadni.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam