Napi elosztás jelentése

Egy PPC hirdetési taktika, amellyel beállíthatjuk, hogy egy hirdetés csak bizonyos napokon vagy napszakokon jelenjen meg, és ne jelenhessen meg olyankor, amikor nem relevánsak. Több kísérletezést igényel, mert nem minden cég esetében állítható, hogy le kell korlátozni a hirdetési megjelenésüket.

Fontos figyelembe venni a cég jellegét, méretét, a termékkínálatot, mert nem mindenkinek alkalmazható ez a technika. Ha a CPA eléggé egyenletes egész héten, akkor nincs értelme napokra leállítani a hirdetéseket, de ha vannak kiugró és visszaeső napok, napszakok, akkor már érdemes a napi elosztás.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam