Mikroblogolás fogalma

Rövid, 300 szónál rövidebb tartalmak (mikroblogok) írását jelenti. A neve megtévesztő, mert nem csak a klasszikus blogokra utal, hanem a közösségi média egyes felületein (Twitter, Facebook, stb.) megjelenő bejegyzések is mikroblogoknak számítanak. A tartalmakban lehetnek képek, videók és grafikák is.

Előnye, hogy gyorsan megcsinálhatjuk, és sokszorosan megtérül. Ugyanis rövid, tömör tartalmai miatt az okostelefonokat használók számára is ideális, és kiterjesztheti a márka ismertségét.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam