Mikro-szegmentálás leírása

A mikro-szegmentálás valójában egy pontos célcsoport meghatározás. Geolokációs, korcsoportos, viselkedési és pszichológiai tulajdonságok alapján különíti el a célcsoportokat.

A mikro-szegmentálást a marketing drágulása hívta életre. a működése igen egyszerű: ha vásárló számára releváns a közvetített üzenet, nagy nagyobb valószínűséggel konvertál.

A régi 3 és 4P modellek helyett a 3D modellt alkalmazza:

Data discovery (adatgyűjtés)
Decision making (Döntéshozatal)
Distribution of content (Tartalom disztribúció)

Mindhárom feltétele a szabad adatáramlás az adattulajdonostól a döntéshozóig, majd vissza a disztribúcióig (amely a marketing alá tartozik). A mikro-szegmentálás során marketingesek adatelemzéssel döntenek az egyes célcsoportok számára releváns üzenetekről. A döntések alapján kezdődhet a személyre szabott tartalmak eljuttatása, amely hirdetésekből, közösségi média kampányokból, e-mail és sms-marketingből áll.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam