Mikro-szegmentálás leírása

A mikro-szegmentálás valójában egy pontos célcsoport meghatározás. Geolokációs, korcsoportos, viselkedési és pszichológiai tulajdonságok alapján különíti el a célcsoportokat.

A mikro-szegmentálást a marketing drágulása hívta életre. a működése igen egyszerű: ha vásárló számára releváns a közvetített üzenet, nagy nagyobb valószínűséggel konvertál.

A régi 3 és 4P modellek helyett a 3D modellt alkalmazza:

Data discovery (adatgyűjtés)
Decision making (Döntéshozatal)
Distribution of content (Tartalom disztribúció)

Mindhárom feltétele a szabad adatáramlás az adattulajdonostól a döntéshozóig, majd vissza a disztribúcióig (amely a marketing alá tartozik). A mikro-szegmentálás során marketingesek adatelemzéssel döntenek az egyes célcsoportok számára releváns üzenetekről. A döntések alapján kezdődhet a személyre szabott tartalmak eljuttatása, amely hirdetésekből, közösségi média kampányokból, e-mail és sms-marketingből áll.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam