Lead jelentése

A marketingben a lead egy személy vagy cég, aki bármilyen formában jelezte, hogy érdeklődik egy termék iránt. Ilyenek lehetnek azok, akik regisztrálnak az oldalunkra, felíratkoznak a hírlevelekre - azaz önként adják meg az elérhetőségeiket.

Az értékesítők részéről a marketinges által generált lead nem preferált, ugyanis nem minősítettek. Ergo nem biztos, hogy valós érdeklődő. Hogy ki számít ideális értékesítési leadnek? Aki megfelel a marketingesek ügyfélperszónái valamelyikéhez.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam