A látens szemantikus indexelés a SEO-ban használatos kifejezés, amely azt jelenti, hogy a Google nem csak egy adott kulcsszó, hanem az ahhoz szorosan kapcsolódó egyéb kifejezések szerint igyekszik meghatározni egy szöveg tartalmát. Ezek a szavak szorosan kötődnek elsődleges kulcsszóhoz. A Google ugyanis nem csak az alapján tekint egy tartalmat relevánsnak, hogy a fő kulcsszó hányszor szerepel benne, hanem hogy más, kapcsolódó szavak is megjelennek-e a szövegben. Azok az oldalak, amelyek csak a kulcsszót tartalmazzák, de nem fordul bennük elő más szó a Google LSI adatbázisából, alacsonyabb rangsorolást kaphatnak.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.
Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.
Tanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!
Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.
A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.
Rólam mondták
Forrás és további vélemények: