Konverziós arány jelentése

A konverziós arány azt adja meg, hogy hány látogató végzett el valamilyen konverziót a weboldaladon. A konverzió bármi lehet: vásárlás, hírlevélre való feliratkozás, ajánlatkérés, letöltés, stb. Ezt az arányt százalékban adja meg. Ehhez el kell osztani az összes konverzió számát a látogatók számával, majd meg kell szorozni százzal.


Konverziós arány = (konverziók száma / felhasználók száma) × 100

Ha egy cégnek több fontos konverziója van, ahhoz külön konverziós arány társul, így azokat külön szokták mérni.

Ezzel egyszerűen mérhető egy weboldal sikeressége, összehasonlítható korábbi időszakokkal.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam