Konverziós arány jelentése

A konverziós arány azt adja meg, hogy hány látogató végzett el valamilyen konverziót a weboldaladon. A konverzió bármi lehet: vásárlás, hírlevélre való feliratkozás, ajánlatkérés, letöltés, stb. Ezt az arányt százalékban adja meg. Ehhez el kell osztani az összes konverzió számát a látogatók számával, majd meg kell szorozni százzal.


Konverziós arány = (konverziók száma / felhasználók száma) × 100

Ha egy cégnek több fontos konverziója van, ahhoz külön konverziós arány társul, így azokat külön szokták mérni.

Ezzel egyszerűen mérhető egy weboldal sikeressége, összehasonlítható korábbi időszakokkal.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam