Konverziós arány optimalizálás leírása

A konverziós arány optimalizálása (CRO) arra szolgál, hogy minél több felhasználót késztessen egy konverzió elvégzésére. Ez lehet bármi, amit a cég kitűz magának: vásárlás, regisztráció, letöltés, foglalás, stb.

Nem összekeverendő a keresőoptimalizálással (SEO), ugyanis annak célja az organikus forgalom bevonzása. Ezzel szemben a konverziós arány optimalizálása (CRO) növeli a webhely (organikus és fizetett) forgalmát azzal, hogy konverzióra ösztönöz. Egymásra épülő folyamatok, és sokban függenek egymás sikerétől is.

Előnye:
- bevételnövelő
- több forgalmat generál
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam