Játékszabályzat

Az online marketingben a forgalomgenerálás egyik jól bevált eszköze a nyereményjáték indítása. Az emberek játszani is szeretnek és természetesen az ajándékokat is szeretik. Ahogy az online hirdetéseknél, úgy itt is ki kell tűzni egy célt a játék indítása előtt: forgalomnövelés, címlista bővítés, stb?

A nyereményjátékok indítása esetében a jogi szabályozzással tisztában kell lennünk, és minden alkalommal kötelező játékszabályzatot készíteni. Egy Facebookos nyereményjáték promóciós vagy merketingcélú játéknak fog minősülni. A promóciós játék az Szjtv. értelmében nem minősül szerencsejátéknak így nem bejelentés-köteles.

A játékszabályzatnak nagyon pontosan kell tartalmaznia a
- szervezőt
- a játékost
- a játék menetét
- a játék idejét, időtartamát
- a sorsolás menetét, időpontját
- a nyereményt,
- az adatkezelést,
- a jogorvoslati lehetőségeket,
- valamint a nyilatkozatot arról, hogy az adott közösségi média felület a játékot nem támogatja - tehát nem felelős azért.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam