Játékszabályzat

Az online marketingben a forgalomgenerálás egyik jól bevált eszköze a nyereményjáték indítása. Az emberek játszani is szeretnek és természetesen az ajándékokat is szeretik. Ahogy az online hirdetéseknél, úgy itt is ki kell tűzni egy célt a játék indítása előtt: forgalomnövelés, címlista bővítés, stb?

A nyereményjátékok indítása esetében a jogi szabályozzással tisztában kell lennünk, és minden alkalommal kötelező játékszabályzatot készíteni. Egy Facebookos nyereményjáték promóciós vagy merketingcélú játéknak fog minősülni. A promóciós játék az Szjtv. értelmében nem minősül szerencsejátéknak így nem bejelentés-köteles.

A játékszabályzatnak nagyon pontosan kell tartalmaznia a
- szervezőt
- a játékost
- a játék menetét
- a játék idejét, időtartamát
- a sorsolás menetét, időpontját
- a nyereményt,
- az adatkezelést,
- a jogorvoslati lehetőségeket,
- valamint a nyilatkozatot arról, hogy az adott közösségi média felület a játékot nem támogatja - tehát nem felelős azért.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam