Intelligens árképzés jelentése

Az intelligens ajánlattétel a Google automatikusan működő funkciója, amelynél a hirdető engedélyezi a Google Adsnek, hogy úgy módosítsa a megcélzott webhelyen az ajánlattételi összeget, hogy az arányos legyen a hirdetései teljesítményével. Ezzel a hirdetők a legtöbbet hozhatják ki hirdetési költségkeretükből. Az intelligens árképzés akkor használható, ha a hirdető intelligens kattintásonkénti költséget (ECPC) használ kézi ajánlattétellel.

De hogyan működik? Ha a Google úgy látja, hogy a webhelyen nem teljesítenek jól a hirdetések, akkor az intelligens árképzésnek köszönhetően automatikusan csökkenti a webhelyre tett ajánlatot. Viszont, ha a hirdetések jól teljesítenek, akkor viszont a maximális ajánlattételhez közeli összeget vonja le.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam