Intelligens árképzés jelentése

Az intelligens ajánlattétel a Google automatikusan működő funkciója, amelynél a hirdető engedélyezi a Google Adsnek, hogy úgy módosítsa a megcélzott webhelyen az ajánlattételi összeget, hogy az arányos legyen a hirdetései teljesítményével. Ezzel a hirdetők a legtöbbet hozhatják ki hirdetési költségkeretükből. Az intelligens árképzés akkor használható, ha a hirdető intelligens kattintásonkénti költséget (ECPC) használ kézi ajánlattétellel.

De hogyan működik? Ha a Google úgy látja, hogy a webhelyen nem teljesítenek jól a hirdetések, akkor az intelligens árképzésnek köszönhetően automatikusan csökkenti a webhelyre tett ajánlatot. Viszont, ha a hirdetések jól teljesítenek, akkor viszont a maximális ajánlattételhez közeli összeget vonja le.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam