Instagram hirdetés leírása

Az Instagram első sorban képes, videós, Stories (történetek) és galéria hirdetéseket kínál. Ahogy új funkciók jelennek meg, úgy bővülnek a hirdetési formátumok is. Ide tartozik az influencerek fizetett bejegyzései is.

Az 1 milliárdos felhasználói szám ellenére sokan még mindig kételkednek a sikerében. Az Instagram hirdetéseit leginkább a márkaismertség növelésére, a webhelyforgalom fellendítésére és az új vásárlók megnyerésére használják.

Mivel hképekre és videókra épül, az Instagram hirdetésekben nincs helyük a hosszú szövegeknek. A hirdetések ezért képes vagy videós anyagok.

Hogy mennyi az Instagram organikus elérése, az nem pontos, köszönhető ez többek között a szigorú algoritmusnak és a rengeteg tartalomnak. Ha viszont megfelelő összeget költünk, akkor jóval pontosabban beállítható, kikhez jussanak el a bejegyzések.

Ha online marketingről van szó, az első és legfontosabb alapszabály, hogy azon a felületen kell jelen lenni, ahol a potenciális ügyfeleink töltik az idejüket. Az Instagramon a felhasználók többsége a 13-17 éves, majd a 18-29 évesek, a 30-49 évesek, az 50-64 évesek és végül a 65 év felettiek. Bár szó szerint mindenkit meg lehet szólítani a felületen, mégis azoknak van a legkönnyebb dolguk, akik a fiatalabbakat szeretnék elérni.

Az Instagram hirdetéseit a Facebook Hirdetéskezelőjében lehet létrehozni és szerkeszteni, ami azért jó hír, mert számtalan célzási lehetőséget kínál.

A hirdetéseknek négy fő formátuma lehet: a képes, a videós, a Stories (történetek) és a galériahirdetések.

- Képeknél az álló, fekvő és 1:1 arányú képes hirdetéseket használhatunk.
- Az Instagram hirdetéseinek közel negyedét a videós hirdetések teszik ki, hiszen manapság a videós tartalmak a legsikeresebb tartalmak.
- Mivel manapság szívesebben nézegetjük a stories-kat, mint a képfolyamot, így igen népszerűek lettek a Stories hirdetések, amelyek lehetnek képek vagy videók is.
- A galériahirdetések olyanok, amelyekkel a Facebookon is találkozhatunk. A galériát jobbra-balra lapozható, és több, maximum 10 videót vagy képet tartalmazhatnak. Ezek legmegfelelőbbek egy termék részletes bemutatására, vagy kollekció termékeinek felsorolására, de akár egy történetet elmesélésére is.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam