CRM jelentése

A CRM a Customer Relationship Management azaz „ügyfélkapcsolat-kezelő” rövidítése, amely egy olyan rendszer, amelynek segítségével egy cég egyetlen felületen látja és kezelheti ügyfeleinek adatait.

A manapság már felhőalapú szolgáltatásnak hála a CRM-ek valós időben mutatják az adatokat, és lehetővé teszik, hogy egyszerre több hozzáférő is elérje. Tehát minden olyan osztály munkáját segíti, amely valamilyen kapcsolatba kerül az ügyfelekkel vagy azok adataival.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam