Apróhirdetés fogalma

Rövid üzenet vagy reklám a hagyományos - többnyire nyomtatott - médiumokban. Léteznek digitális apróhirdetések, amelyek webhelyeken, blogokon, vagy mobilalkalmazásokban megjelenő rövid reklámok. Tematikusan, kategóriákba szerkesztett tartalmak, amelyek feladása sokkal olcsóbb, mint a rendes hirdetések.

Az első apróhirdetés nyomát az ókori Egyiptomban fedezték fel, de a klasszikus első apró az 1704-ből származik, amikor a Boston News-Letter egyik számában valaki meghirdetett egy ingatlant. Kategóriák szerint lehetnek ingatlanhirdetések (adás-vétel), munkakeresés vagy munkaerő keresés, születés, halálozás, eltűnt, talált tárgyak, állatok, oktatás, stb.

Előnye, hogy olcsó, sok mindenkihez eljut, könnyű elkészíteni és olcsó. Hátránya viszont, hogy rövid életű és nem biztos, hogy eljut a célcsoport minden tagjához.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam