Trustindex
Sajnos lejárt a 7 napos próbaidőszakod. Tekintsd meg előfizetési csomagjainkat! >>

Apróhirdetés fogalma

Rövid üzenet vagy reklám a hagyományos - többnyire nyomtatott - médiumokban. Léteznek digitális apróhirdetések, amelyek webhelyeken, blogokon, vagy mobilalkalmazásokban megjelenő rövid reklámok. Tematikusan, kategóriákba szerkesztett tartalmak, amelyek feladása sokkal olcsóbb, mint a rendes hirdetések.

Az első apróhirdetés nyomát az ókori Egyiptomban fedezték fel, de a klasszikus első apró az 1704-ből származik, amikor a Boston News-Letter egyik számában valaki meghirdetett egy ingatlant. Kategóriák szerint lehetnek ingatlanhirdetések (adás-vétel), munkakeresés vagy munkaerő keresés, születés, halálozás, eltűnt, talált tárgyak, állatok, oktatás, stb.

Előnye, hogy olcsó, sok mindenkihez eljut, könnyű elkészíteni és olcsó. Hátránya viszont, hogy rövid életű és nem biztos, hogy eljut a célcsoport minden tagjához.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam