A hirdetési rendszerek többféle kulcsszóegyezési típus alapján döntik el, hogy a hirdetések milyen kulcsszavakra jelenjenek meg. Az általános megnevezés jelzi, hogy a hirdetések a lehető legtöbb kapcsolódó kulcsszóra megjelenjenek. Ilyenkor a hirdetés akkor is megjelenhet a megcélzott kulcsszóhoz kapcsolódó egyéb kulcsszóra keresünk rá. Célja, hogy egy hirdetés minél több lehetséges keresésre megjelenjen – így akkor is, ha nem pontosan a célzott kulcsszóra keresünk rá, vagy ha elütés van benne. Beállíthatunk kizáró kulcsszavakat, amelyekkel szűkíthető a célzás.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.
Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.
Tanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!
Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.
A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.
Rólam mondták
Forrás és további vélemények: