A hirdetési rendszerek többféle kulcsszóegyezési típus alapján döntik el, hogy a hirdetések milyen kulcsszavakra jelenjenek meg. Az általános megnevezés jelzi, hogy a hirdetések a lehető legtöbb kapcsolódó kulcsszóra megjelenjenek. Ilyenkor a hirdetés akkor is megjelenhet a megcélzott kulcsszóhoz kapcsolódó egyéb kulcsszóra keresünk rá. Célja, hogy egy hirdetés minél több lehetséges keresésre megjelenjen – így akkor is, ha nem pontosan a célzott kulcsszóra keresünk rá, vagy ha elütés van benne. Beállíthatunk kizáró kulcsszavakat, amelyekkel szűkíthető a célzás.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.
RészletekTanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!
Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!
RészletekRólam mondták
Forrás és további vélemények: