Visszafordulási arány (Bounce Rate) jelentése

A visszafordulási arány azon látogatók százalékos aránya, akik bármilyen interakció nélkül lépnek el egy adott weboldalról, miután megérkeztek rá. Ennek az értéknek alacsonynak kell maradnia, mert akkor tudhatjuk, hogy megfelelő - releváns - a tartalom az oldalon.

A közösségi médiában is jelen lévő cégek esetében ez a szám sokkal nagyobb, hiszen sokan azért kattintanak egy oldalra, mert a hírfolyamukban láttak valamit. Ezért a közösségi médiából érkező látogatókat nem minden cég tekinti potenciális vásárlónak. Sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek a PPC-kampányokból vagy SEO-ból érkező vásárlókra, hiszen azok tudatosan keresnek egy adott terméket, szolgáltatást.

Ezért fontos a közösségi média marketing, hogy ez a szám a közösségi médiából érkezők esetében is alacsonyan tudjon maradni.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam