TrueView hirdetés leírása
A videóba ágyazott TrueView hirdetésnél megvan a lehetőség, hogy pár másodperc után átugorjuk, és csak akkor kell fizetni, ha legalább 30 másodpercet néztünk belőle. Viszont a célközönséget gyorsan megragadják.
A videófelfedezési TrueView hirdetések a keresett videónkhoz kapcsolódó videók listájában, a keresési találatok között jelennek meg. Ezek PPC alapúak, ahol a kattintások után kell fizetni.
Előnye:
Költséghatékony - csak 30 másodperc megnézése után kell érte fizetni. Tehát nem a megjelenésért, hanem a konkrét interakcióért kell fizetni.
Jól célozható - Témák és érdeklődési körök mentén a célzási opcióknak köszönhetően releváns videóknál jelenhet meg a hirdetésünk.
Reszponzív - több platformon is rendesen megjelenik
nincs hosszúsági korlát