A „filter bubble” kifejezésből ered, amelyet Eli Pariser 2011-ben megjelent „Filter Bubble: What the Internet Is Hiding from You” (Filterbuborék: Amit az internet rejteget előled) című könyvében vezetett be a köztudatba. A látogatók preferenciái alapján megjelenített releváns webes tartalom, amelyet a Google is alkalmaz a felhasználói élmény javítása érdekében. Ezt a korábbi böngészési előzmények, kattintások, keresési előzmények, illetve a tartózkodási hely alapján teszi. Ennek a szűrőbuboréknak köszönhetően jóval kevesebb olyan tartalmat látunk, amelyek érdektelenek a számunkra. A legjobb példa erre a Google találati oldala és a Facebook hírfolyamunk.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.
Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.
Tanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!
Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.
A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.
Rólam mondták
Forrás és további vélemények: