Szűrőbuborék leírása

A „filter bubble” kifejezésből ered, amelyet Eli Pariser 2011-ben megjelent „Filter Bubble: What the Internet Is Hiding from You” (Filterbuborék: Amit az internet rejteget előled) című könyvében vezetett be a köztudatba. A látogatók preferenciái alapján megjelenített releváns webes tartalom, amelyet a Google is alkalmaz a felhasználói élmény javítása érdekében. Ezt a korábbi böngészési előzmények, kattintások, keresési előzmények, illetve a tartózkodási hely alapján teszi. Ennek a szűrőbuboréknak köszönhetően jóval kevesebb olyan tartalmat látunk, amelyek érdektelenek a számunkra. A legjobb példa erre a Google találati oldala és a Facebook hírfolyamunk.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam