Szűrőbuborék leírása

A „filter bubble” kifejezésből ered, amelyet Eli Pariser 2011-ben megjelent „Filter Bubble: What the Internet Is Hiding from You” (Filterbuborék: Amit az internet rejteget előled) című könyvében vezetett be a köztudatba. A látogatók preferenciái alapján megjelenített releváns webes tartalom, amelyet a Google is alkalmaz a felhasználói élmény javítása érdekében. Ezt a korábbi böngészési előzmények, kattintások, keresési előzmények, illetve a tartózkodási hely alapján teszi. Ennek a szűrőbuboréknak köszönhetően jóval kevesebb olyan tartalmat látunk, amelyek érdektelenek a számunkra. A legjobb példa erre a Google találati oldala és a Facebook hírfolyamunk.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam