SERP jelentése

A SERP az angol Search Engine Results Page szavakból származik, amely a keresőmotor által adott találati listát jelenti. Ezen a listán mindenki a legjobb helyen akar megjelenni, ez a célja minden SEO és a PPC szakembernek. A SERP megjelenít fizetett, organikus keresési eredményeket, valamint videós találatokat is.

A SERP, vagyis a keresőmotorok találati oldalai olyan weboldalak, amelyeket a keresőmotor a keresendő kulcsszavakra listáz ki. Minden SERP más. A Google például a keresőkifejezéseken túl több adatot is figyelembe vesz: a kereső személy tartózkodási helyét, a böngészési előzményeket, demográfiai adatokat. Az eltérés a felhasználók élményét segíti, ugyanis a Google az előbbi előzmények alapján a legrelevánsabb SERP-et ajánlja.

Egy SERP tartalom két féle lehet: organikus vagy fizetett. A PPC és SEO szakembereknek is a listára való felkerülés a célja.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam