SERP jelentése

A SERP az angol Search Engine Results Page szavakból származik, amely a keresőmotor által adott találati listát jelenti. Ezen a listán mindenki a legjobb helyen akar megjelenni, ez a célja minden SEO és a PPC szakembernek. A SERP megjelenít fizetett, organikus keresési eredményeket, valamint videós találatokat is.

A SERP, vagyis a keresőmotorok találati oldalai olyan weboldalak, amelyeket a keresőmotor a keresendő kulcsszavakra listáz ki. Minden SERP más. A Google például a keresőkifejezéseken túl több adatot is figyelembe vesz: a kereső személy tartózkodási helyét, a böngészési előzményeket, demográfiai adatokat. Az eltérés a felhasználók élményét segíti, ugyanis a Google az előbbi előzmények alapján a legrelevánsabb SERP-et ajánlja.

Egy SERP tartalom két féle lehet: organikus vagy fizetett. A PPC és SEO szakembereknek is a listára való felkerülés a célja.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam