Sajtóközlemény fogalma

A marketinges vagy sajtóreferens által megírt dokumentum egy termékről vagy cégről, amelyet eljuttat a különböző médiumokhoz, hogy a figyelmet magukra irányítsa.

Egy megfelelő - és érdekes - sajtóközleményt sok portál megjelenít, így ingyen kaphatunk sok extra látogatót és nyilvánosságot. Ezek a közlemények legalább egy linket tartalmaznak a szerző oldalára. Mivel a legtöbb online újság első helyeken szerepel a Google találataiban, így egy ilyenről mutató külső hivatkozás sokat segíthet a szerző webhelyének linknépszerűségén. Népszerűségét segíti, ha cikként, és nem hirdetésként van megírva: azaz fontos a jó cím, a velős, tömör megfogalmazás, az időpont tisztázása, idézz benne egy vezetőt, vagy kompetens személyt és legyen hozzá fotó.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam