Reszponzív hirdetés leírása

A hirdető által megadott anyagokból (kép, szöveg, videó) a Google által összeállított hirdetés, amelyet ott helyez el, ahol az előzetes felmérés szerint a legjobban teljesít. Egy reszponzív hirdetés az egyik weboldalon bannerként jelenik meg, míg máshol dinamikus szövegként, vagy videóként. Előnye, hogy gyorsan elkészíthetők és olcsók, és így is jó forgalmat generálhat, hátránya viszont, hogy nem jó brandingre, nem tudod az elemeket saját magad kombinálni, kevés visszajelzést kapsz a sikerességről.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam