Reszponzív hirdetés leírása

A hirdető által megadott anyagokból (kép, szöveg, videó) a Google által összeállított hirdetés, amelyet ott helyez el, ahol az előzetes felmérés szerint a legjobban teljesít. Egy reszponzív hirdetés az egyik weboldalon bannerként jelenik meg, míg máshol dinamikus szövegként, vagy videóként. Előnye, hogy gyorsan elkészíthetők és olcsók, és így is jó forgalmat generálhat, hátránya viszont, hogy nem jó brandingre, nem tudod az elemeket saját magad kombinálni, kevés visszajelzést kapsz a sikerességről.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam