Poe-elv fogalma

A POE-elv a marketingben a fizetett (paid), a saját (owned) és a szerzett (earned) online és offline médiatípusokat jelenti.

A médiatípusokat három kategóriába sorolja be. A következő betűszókból tevődik össze:

paid-fizetett
A klasszikus médiumok tartoznak ide, ahol a megjelenésért fizetni kell. A legjobb - így a legköltséghatékonyabb - a PPC, ahol nem a megjelenésért, hanem a kattintásért fizetünk. De ide sorolhatók a közterületi reklámok, a nyomtatott médiumokban való megjelenés, a rendezvényi részvétel, a tévé és rádió reklámok vagy akár az influencer kampányok.

owned-saját
Minden saját tulajdonú felület ide tartozik, ami lehet weboldal, áruház, blog, print anyagok is, vagy a saját közösségi média felületek is

earned-szerzett
Amikor a médiafelületeket ingyen szerezzük meg a fogyasztókon keresztül jelenünk meg.
Alapja a szóbeszéd, így a tartalom megosztások, ajánlások, lájkok és kommentek formájában terjed.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam