Poe-elv fogalma

A POE-elv a marketingben a fizetett (paid), a saját (owned) és a szerzett (earned) online és offline médiatípusokat jelenti.

A médiatípusokat három kategóriába sorolja be. A következő betűszókból tevődik össze:

paid-fizetett
A klasszikus médiumok tartoznak ide, ahol a megjelenésért fizetni kell. A legjobb - így a legköltséghatékonyabb - a PPC, ahol nem a megjelenésért, hanem a kattintásért fizetünk. De ide sorolhatók a közterületi reklámok, a nyomtatott médiumokban való megjelenés, a rendezvényi részvétel, a tévé és rádió reklámok vagy akár az influencer kampányok.

owned-saját
Minden saját tulajdonú felület ide tartozik, ami lehet weboldal, áruház, blog, print anyagok is, vagy a saját közösségi média felületek is

earned-szerzett
Amikor a médiafelületeket ingyen szerezzük meg a fogyasztókon keresztül jelenünk meg.
Alapja a szóbeszéd, így a tartalom megosztások, ajánlások, lájkok és kommentek formájában terjed.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam