Poe-elv fogalma
A médiatípusokat három kategóriába sorolja be. A következő betűszókból tevődik össze:
paid-fizetett
A klasszikus médiumok tartoznak ide, ahol a megjelenésért fizetni kell. A legjobb - így a legköltséghatékonyabb - a PPC, ahol nem a megjelenésért, hanem a kattintásért fizetünk. De ide sorolhatók a közterületi reklámok, a nyomtatott médiumokban való megjelenés, a rendezvényi részvétel, a tévé és rádió reklámok vagy akár az influencer kampányok.
owned-saját
Minden saját tulajdonú felület ide tartozik, ami lehet weboldal, áruház, blog, print anyagok is, vagy a saját közösségi média felületek is
earned-szerzett
Amikor a médiafelületeket ingyen szerezzük meg a fogyasztókon keresztül jelenünk meg.
Alapja a szóbeszéd, így a tartalom megosztások, ajánlások, lájkok és kommentek formájában terjed.