Célja, hogy a partner az értékesítésből származó közvetítői díjtól elessen. Két formáját különböztethetjük meg, az egyik, amikor a partner teljes hivatkozását megkerülik, azaz az eltérítő nem használja a közvetítői linket, hanem begépeli az URL-címet a címsorba, vagy a keresőbe és kihagyja, kitörli a partner azonosítóját, mielőtt rámenne a keresésre. A másik formája a tényleges eltérítés, amikor az eltérítő nem a partner azonosítóját hagyja el, hanem a saját azonosítóját írja be, így az eredeti partner nem részesül a közvetítői díjban.
Dolgozz velem!
A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.
De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.
Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.
Tanulj velem!
Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!
Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.
A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.
Rólam mondták
Forrás és további vélemények: