Offline hirdetés fogalma

Ide sorolható minden kézzel fogható hirdetés: újság, szórólap, plakát, de ebbe a kategóriába tartoznak a tévé valamint rádiós reklámok is. Azaz minden, ami nem az interneten van. Bár továbbra is sok emberhez eljutnak az offline hirdetések,a hirdetőnek azért ez jó sok munkájába és erejébe telik. Ez ráadásul az érdeklődőkre is igaz, hiszen nem tudunk a tv reklámból egyből a kívánt termékre ugrani, ahogy a rádiónál is nagyon kell figyelni, ha egy spot felkeltette az érdeklődésünket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam