Offline hirdetés fogalma

Ide sorolható minden kézzel fogható hirdetés: újság, szórólap, plakát, de ebbe a kategóriába tartoznak a tévé valamint rádiós reklámok is. Azaz minden, ami nem az interneten van. Bár továbbra is sok emberhez eljutnak az offline hirdetések,a hirdetőnek azért ez jó sok munkájába és erejébe telik. Ez ráadásul az érdeklődőkre is igaz, hiszen nem tudunk a tv reklámból egyből a kívánt termékre ugrani, ahogy a rádiónál is nagyon kell figyelni, ha egy spot felkeltette az érdeklődésünket.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam