Megjelenítés leírása

A hirdetési analitika egyik mutatója, amely megadja, hogy egy hirdetés megjelent egy felhasználó valamilyen eszközén.

Egy hirdetés megjelenítéseinek számát főleg az határozza meg, hogy hányszor töltődik be az az oldal, amelyen a hirdetés szerepel. Ez segít abban, hogy megbecsüljük, hogy hányszor sikerült elérni a felhasználókat. A megjelenéseket az eredeti hirdetést tartalmazó szervez számolja össze. A szám viszont pontatlan, mert ha egy látogató többször felmegy egy bizonyos oldalra, akkor annyiszor számlálódik a hirdetés megjelenése.

Azoknál a hirdetéseknél fontos mutató, ahol nem cél a konverzióra való ösztönzés, hanem csak minél szélesebb réteghez kívánnak eljutni.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam