Kattintásonkénti kereset leírása

A kattintásonkénti kereset (earnings-per-click, azaz EPC) azt mutatja meg, hogy a partnerhivatkozásokon keresztül érkező érdeklődők után mekkora összeget fizet egy márka egy partnerének. Más szóval a közvetítői díj mértéke.

Eltérő konverziók eltérő értéket képviselnek egy márkának. A vásárlás általában értékesebb, mint egy hírlevélre való feliratkozás vagy regisztráció.

Az EPC valójában a kattintások átlagértékének megállapítására szolgál, nem pedig egy-egy kattintás egyedi értékére. Valójában 100 kattintás átlagkeresetét kapjuk meg egy adott időszakból. Ezért össze kell tehát adni egy adott időszak összes keresetét, majd elosztani 100-zal, hogy megkapjuk a „kattintásonkénti” kereset összegét, amellyel adott linkek, kampényok vagy korábbi időszakok sikeressége mérhető és összehasonlítható.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

Az e-kereskedelem és a digitális marketing területén ROI-ra fókuszáló marketing kampányokat alkotok meg ügyfeleim számára. Elsősorban a startupok, a kis- és középvállalkozások növekedését, skálázódását segítem, de partnerként digitális marketing ügynökségek eredményességében is támogatást nyújtok.

Részletek
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes tudást egyéni módszerekkel!

Az online marketing mai napig leghatékonyabb eszközeit mutatom meg Neked és egyedi oktatási módszertanommal garantálom, hogy használható tudásra teszel szert. Ha Te magad szeretnéd kezelni kampányaid, vagy csak érteni akarod a szakértőket, akikkel együtt dolgozol, sajátítsd el könnyedén a számodra szükséges tudást! Ismerjük meg egymást egy díjmentes 20 perces konzultáción!

Részletek

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam