Kattintásonkénti kereset leírása

A kattintásonkénti kereset (earnings-per-click, azaz EPC) azt mutatja meg, hogy a partnerhivatkozásokon keresztül érkező érdeklődők után mekkora összeget fizet egy márka egy partnerének. Más szóval a közvetítői díj mértéke.

Eltérő konverziók eltérő értéket képviselnek egy márkának. A vásárlás általában értékesebb, mint egy hírlevélre való feliratkozás vagy regisztráció.

Az EPC valójában a kattintások átlagértékének megállapítására szolgál, nem pedig egy-egy kattintás egyedi értékére. Valójában 100 kattintás átlagkeresetét kapjuk meg egy adott időszakból. Ezért össze kell tehát adni egy adott időszak összes keresetét, majd elosztani 100-zal, hogy megkapjuk a „kattintásonkénti” kereset összegét, amellyel adott linkek, kampényok vagy korábbi időszakok sikeressége mérhető és összehasonlítható.
Dolgozz velem! Dolgozz velem!

Dolgozz velem!

A digitális marketing sokszorosan megtérülő befektetés.

De csak ha a megfelelő eszközöket használod. Ellenkező esetben életed nagy bukása is lehet.

Éppen ezért fontos, hogy korszerű, ROI-ra fókuszáló marketingstratégiát alkalmazz. Tapasztalt szakértőként újító digitális módszerekkel támogatom céged növekedését. KKV-k, nagyvállalatok és marketingügynökségek is bátran fordulhatnak hozzám.

Többet szeretnék tudni!
Tanulj velem! Tanulj velem!

Tanulj velem!

Szerezz gyakorlati, piacképes marketingtudást!

Ez neked szól, ha szeretnéd saját magad kezelni kampányaidat. És nemcsak úgy-ahogy, hanem tényleg jól.

A marketing leghatékonyabb eszközeit mutatom be – alaposan, mégis érthetően. Egyedi oktatási módszeremmel garantálom, hogy nem maradnak megválaszolatlan kérdéseid.

Többet szeretnék tudni!

Rólam mondták

Partnereim értékelése alapján jelenleg kiváló minősítéssel rendelkezem.

Forrás és további vélemények:

Akiktől tanultam